ကိုရီးယားမေလးလို သြယ္လ်တဲ့ ခႏၶာကို္ယ္


ကိုရီးယားမေလးလို သြယ္လ်တဲ့ ခႏၶာကို္ယ္

မမတို႔ ညီမေလးတို႔က ရင္ႏွင္းကို ကိုရီးယားမေလးေတြလို ဗိုက္ခ်ပ္ၿပီး ေျခတံသြယ္ေစမယ့္ နည္းေလးေတြ ေမးၾကတယ္။ ရင္ႏွင္းလည္း အားၾကိဳးမာန္တက္ ရွာရေတာ့တာေပါ့။ နည္းေတြကေတာ့ အမ်ားၾကီးပဲ။ ဒါေပမယ့္ လုပ္ရအဆင္မေျပႏိုင္တာေတြက မ်ားေနေတာ့ ရွိသမွ်နည္းေတြကို အကုန္မေျပာေတာ့ဘူးေနာ္။ လုပ္ရလြယ္ၿပီး ထိေရာက္မယ့္နည္းေတြကိုပဲ ေျပာျပေတာ့မယ္။ ဗိုက္ခ်ပ္ ေပါင္သြယ္ေစဖို႔က ေလ့က်င့္ခန္းအျပင္ အစားအေသာက္လည္း ဆင္ျခင္ရမွာပါ။ အဆီက်သြယ္လ်ၿပီး က်န္းမာလွပေစဖို႔ ဆိုတဲ့ ပို႔စ္ကိုလည္း ဖတ္ၾကည့္ပါအံုးေနာ္။

~♥♥~

~♥♥~

~♥♥~

~♥♥~

~♥♥~

~♥♥~

ဗိုက္ခ်ပ္ေစဖို႔

ဗိုက္ခ်ပ္ဖို႔ကေတာ့ လူတိုင္းသိတဲ့ အိပ္ထမတင္နည္းက အလြယ္ဆံုးနဲ႔ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ လဲွလိုက္ပါ။ ေခါင္းနဲ႔ ပုခုံးက ၾကမ္းျပင္နဲ႔ ထိေနရမယ္ေနာ္။ ၿပီးေတာ့ ေျခေထာက္ ၂ ဖက္ကို ပူးကပ္ထားၿပီး ဒူးကိုေကြးလိုက္ပါ။ ၿပီးေတာ့ ေခါင္းနဲ႔ ပုခံုးကေန ခႏၶာကိုယ္ကို မၿပီး ဘယ္လက္နဲ႔ ညာဒူးကို ထိပါ။ ေနာက္တစ္ခါမွာ ညာလက္နဲ႔ ဘယ္ဒူးကို ထိပါ။ ဒါကေတာ့ အလြယ္ဆံုးပံုစံေပါ့။

အိပ္ထမတင္ ေနာက္တစ္နည္း ရွိပါေသးတယ္။ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ လဲွလိုက္ပါ။ လက္ ၂ ဖက္ကို ယွက္ၿပီး ေခါင္းေအာက္မွာ ထားလိုက္ပါ။ ၿပီးေတာ့ ကိုယ္ကိုမၿပီး တံေတာင္နဲ႔ ဒူးထိေအာင္ လုပ္ပါ။

ေနာက္ပံုစံတစ္မ်ဳိးကေတာ့ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ လဲွၿပီး ေျခေထာက္ေတြကိုေတာ့ ဆန္႔ထားရမွာပါ။ ၿပီးေတာ့ လက္ ၂ ဖက္ကို ယွက္ၿပီး ေခါင္းေအာက္မွာ ထားၿပီး အားျပဳထတာပါပဲ။

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခါ စစခ်င္းကို အၾကိမ္အမ်ားၾကီးနဲ႔ ျမန္ျမန္ၾကီး မလုပ္လိုက္နဲ႔ေနာ္။ ကိုယ္တတ္ႏိုင္သေလာက္ ၁၀ – ၂၀ ၾကိမ္ေလာက္အရင္ စလုပ္။ ေနာက္မွ တျဖည္းျဖည္းတိုးသြားတာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။ ဒုတိယနဲ႔ တတိယပံုစံ ၂ မ်ဳိးမွာ စလုပ္လုပ္ျခင္း တစ္ေယာက္ေယာက္က ေျခေထာက္ကို ဖိထားေပးႏိုင္ရင္ ပိုေကာင္းမွာပါ။ ဒီတိုင္းဆိုရင္ သူငယ္ခ်င္းတို႔ေတာ့ မသိဘူး။ ရင္ႏွင္းဆိုရင္ တစ္ခါေတာင္ ရပါ့မလားမသိဘူး။😀

ေျခတံသြယ္ေစဖို႔

ေျခတံသြယ္ေစဖို႔အတြက္ လြယ္လည္းလြယ္ၿပီး ထိေရာက္တာကေတာ့ ေျခေထာက္လဲြတဲ့ေလ့က်င့္ခန္းပါပဲ။ ေဘးမွာ ကိုင္စရာတစ္ခုခုေတာ့ ရွိရမယ္ေနာ္။ ေျခေထာက္တစ္ဖက္က ခံုပုေလးေပၚတက္ၿပီး ေနာက္တစ္ဖက္က လႊဲရင္ ပိုအဆင္ေျပပါတယ္။ ေျခေထာက္တစ္ဖက္ကို အခါ ၅၀ အရင္ လႊဲပါ။ ၿပီးေတာ့ ေနာက္တစ္ဖက္ကို အခါ ၅၀ လႊဲပါ။ ၿပီးေတာ့ ပထမေျခေထာက္ကို ျပန္လႊဲပါ။ တလွည့္စီ လုပ္ပါ။ ပထမရက္မွ အၾကိမ္ ၁၅၀ – ၂၀၀ ေလာက္ပဲ လုပ္ပါ။ ေနာက္ေတာ့မွ အၾကိမ္ ၃၀၀ – ၄၀၀ ထိ တိုးသြားပါ။

ရင္ႏွင္းကေတာ့ နည္းေကာင္းေလးေတြ ေပးၿပီးၿပီေနာ္။ ရင္ႏွင္းကိုယ္တိုင္ကလည္း ခက္ခက္ခဲခဲ ကို႔ယို႔ကားယားနည္းေတြ မၾကိဳက္လို႔ လြယ္တဲ့နည္းေလးေတြပဲ ရွာေပးထားတာပါ။ ေအာ္.. ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ခင္ အဆီက်ေဆး လိမ္းထားရင္ ပိုထိေရာက္ပါတယ္တဲ့။ ကိုရီးယားမေလးေတြလို ေျခတံသြယ္သြယ္ေလး ျဖစ္ခ်င္ရင္ေတာ့ စိတ္ကူးေနလို႔ပဲ မရဘူးေနာ္။ ေလ့က်င့္ခန္းေတြကိုလည္း မွန္မွန္သာလုပ္ပါ။ အစားအေသာက္လည္း ဆင္ျခင္ပါ။ ဒါေပမယ့္ ေျခတံပဲ သြယ္မွာေနာ္။ ေျခတံရွည္ဖို႔ကေတာ့ နဂိုထဲက အရပ္ရွည္မွေလ။😀 ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေျခတံသြယ္သြားရင္ ေျခတံရွည္သလိုလိုေတာ့ ျဖစ္သြားမွာမို႔ Fighting !!!

Myanmar Sky Link
(Myanmar Health & Beauty Website)
www.myanmarskylink.com မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္

One comment on “ကိုရီးယားမေလးလို သြယ္လ်တဲ့ ခႏၶာကို္ယ္

  1. naw says:

    ေက်းဇူးပါရွင္။လုပ္ၾကည္႔ပါမယ္ေနာ္။

ေျပာခ်င္တဲ့စကားေလးေတြ

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s